جهش بزرگ در ویزای تحصیلی مدارس و دانشگاههای کانادا 2019 مهاجرت به کانادا
جهش بزرگ در ویزای تحصیلی مدارس و دانشگاههای کانادا 2019 مهاجرت به کانادا

جهش مثبت مجدد برای ثبت نام متقاضیان خارجی اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی کانادا – سال 2019

براساس اطلاعات و آمار منتشر شده از طرف اداره مهاجرت کانادا و اداره تحصیلات امور بین الملل کانادا در سال 2019 ، بر مبنای ویزای دانشجویی و تحصیلی صادر شده معتبر تا 31 دسامبر 2019، رشد مثبت را در ثبت نام متقاضیان خارجی برای ادامه تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا، نشان می دهد.

آمار ثبت نام دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در کانادا حهت اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی

آخرین اطلاعاتی که توسط اداره مهاجرت کانادا (IRCC) درباره ثبت نام های صورت گرفته توسط متقاضیان خارجی تحصیل در کانادا منتشر شده است، یک سال دیگر از رشد بسیار زیاد در ثبت نام دانشجویان بین المللی کانادا را شرح می دهد که نشان از حجم بالایی از بررسی پروندهای ویزای دانشجویی و تحصیلی می باشد.

تعداد دانشجویان بین المللی که اجازه تحصیل در کانادا را دارند، در سال 2019 به 642،480 رسیده است که نسبت به سال قبل تر که 568،130 بوده، افزایش یافته است.

کشورهایی با بیشترین متقاضی تحصیل در کانادا

هند همچنان پیشتاز در بخش آموزش بین المللی کانادا است. شمار دانشجویان هند در سال 2019 حدودا به 28 درصد افزایش یافته است ، این افزایش با توجه به رقم سال 2018 که حدود 171،730 بوده افزایش داشته ولی حدوده 10 درصد رشد کمتری نسبت به سال 2018 داشته است ولی همچنان  توانسته از چین فراتر برود و جایگاه خود را در رتبه اول تحصیل افراد خارجی در کانادا نگه دارد. تعداد چینی ها در سال 2019 نسب به سال گذشته به میزان 0.1٪ کاهش یافت و به 141،2000 رسید. هر دو کشور هند و چین با هم حدود 50 درصد از دانشجویان خارجی در کانادا را تشکیل می دهند. این دو کشور پرجمعیت دنیا بطور عادی با تقاضای ویزای دانشجویی و تحصیلی در کانادا توانسته اند رتبه های اول و دوم سال های اخیر را به خود اختصاص بدهند ولی کشور هند از سال 2017 جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

وضعیت ایران در بین آمار ثبت نام کنندگان تحصیل در کانادا جهت اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی

متقاصیان ایرانی در سال 2019 به حدود 14,745 رسید که با توجه به سال 2018 که در حدود 10،535 بوده، رشد داشته اند که رشد 39 درصدی را تجربه کرده است که نسب به سال قبل تر از آن در سال 2017 بصورت درصدی کاهش داشته است. با این آمار، ایرانی ها کانادا را یکی از بهترین کشورها برای ادامه تحصیل درنظر گرفته اند. کیفیت بالای تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشورها فاکتور مهمی در این تصمیم گیری بوده است. دانش آموزان و دانشجویان ایرانی برای درخواست ویزای دانشجویی و تحصیلی باید دقت بیشتر انجام دهند تا شانس موفقیت خود را در پرونده بالا ببرند.

ایران در سال 2019 در بین 10 کشور اول متقاضی تحصیل در کانادا ، جایگاه 7 را به خود اختصاص داده است. که نسبت به سال 2018 دو پله رشد نشان می دهد.

چگونه برای ویزای دانشجویی و تحصیلی افدام نماییم؟

شما با کمک مشاورین متخصص آی تی سی درخصوص امور ویزای دانشجویی و تحصیلی می توانید بهترین دانشگاه ها و مدارس که برای شما مناسب است را بیابید. در مورد تمامی مسائل مربوط به فرآیند درخواست پذیرش تحصیلی در کانادا شامل اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی، مشاوران ما آگاهی داشته و می توانند بهترین فرآیند برای شرایط شما تعریف و دنبال کنند تا به نتیجه برسد.

برای اخذ پذیرش دانشگاه خود لطفا فرم ارزیابی دانشجویی را تکمیل نمایید. همچنین چنانچه برای ویزای تحصیلی فرزندان خود تصمیم به اخذ پذیرش از مدارس کانادا را دارید لطفا فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما در این خصوص تماس بگیرند.

تعداد کل متقاضیان خارجی تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا (2019-2015)

جهش بزرگ در ویزای تحصیلی مدارس و دانشگاههای کانادا 2019 مهاجرت به کانادا

تعداد کل ویزاهای تحصیلی صادرشده برای ایرانیان (سال 2015-2019)

برای اطلاع از وضعیت پرونده و پی گیری آن به دنبال راه حلی هستید؟

شما می توانید با استفاده از گزارش GCMS  نوت پرونده ، جزییات پرونده مهاجرتی شامل مدارک و نقطه نظرات آفیسر مهاجرتی را دریافت نمایید.

چناتچه مایل هستید از این طریق اقدام نمایید، بر روی درخواست “GCMS نوت پرونده ” کلیک نمایید.

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای اخد ویزای تحصیلی فرزندان و یا خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.

برای اطلاع از وضعیت پرونده و پی گیری آن به دنبال راه حلی هستید؟

شما می توانید با استفاده از گزارش GCMS  نوت پرونده ، جزییات پرونده مهاجرتی شامل مدارک و نقطه نظرات آفیسر مهاجرتی را دریافت نمایید.

چناتچه مایل هستید از این طریق اقدام نمایید، بر روی درخواست “GCMS نوت پرونده ” کلیک نمایید.

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.