گرین کارت آمریکا ویژه کارگران ساده

در صورتی که یک کارگر ماهر، حرفه ای یا یک کارگر ساده هستید میتوانید جهت دریافت ویزای اقامت دائم امریکا تحت برنامه  EB3 اقدام کنید. زیرگروه کارگران ساده ویژه افرادی می باشد که کار آنان نیازی به تخصص ندارد.

شما باید قابلیت انجام دادن کارهایی را داشته باشید که به تخصص نیاز ندارند ( کمتر از دو سال آموزش یا تجربه لازم است). این سری از مشاغل به فصل بستگی ندارند و موقتی نیز نیستند و شامل مشاغلی می شوند که کارگران با تجربه آمریکایی آنها را پر نکرده باشند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش پر طرفدار به سایت اختصاصی ما www.eb3visa.com مراجعه کنید.

گرین کارت آمریکا ویژه کارگران ساده

گرین کارت آمریکا ویژه کارگران ساده

یکی از دلایل ایجاد برنامه EB3 کمبود نیروی کار برای بسیاری از کارفرمایان امریکایی بوده است. اکثر آمریکایی ها نمی خواهند در شغل های کم درآمد کار کنند. بنابراین، برای حل این مشکل، برنامه کارگران غیر ماهر EB3 ایجاد شده است. این برنامه از سال 2003 در کشورهایی مانند کره، چین، فیلیپین ارائه شد، و از سال 2014 در اوکراین و کشورهای مشترک المنافع عملی شد و از سال 2015 نیز بسیاری از ایرانیان از این روش اقدام کردند و در حال حاضر تعدادی موفق به اخذ گرین کار شده اند و در امریکا مشغول به کار هستند.

برنامه مهاجرت به آمریکا از طریق EB3 فرصت خوبی را برای شما و خانواده تان فراهم می کند تا به راحتی اقامت ایالات متحده امریکا را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید. اگر شما واقعا علاقه مند به مهاجرت به آمریکا هستید، این برنامه قابل قبول ترین و مناسب ترین فرصت برای انجام این کار است. شما گرین کارت و مهاجرت به آمریکا را در ازای انجام کار برای یک کارفرمای آمریکایی به مدت یک سال دریافت می کنید. ارزش دارد هم اکنون برای آینده خود و خانواده تان سرمایه گذاری کنید.

ما شما را در ادامه این مسیر از همان ابتدا تا پایان کمک خواهیم کرد. ما مشاوره های رایگان در مورد برنامه برای شما انجام میدهیم. ما محل کار را برای شما انتخاب می کنیم و به شما برای جمع آوری تمام مدارک، انجام کلیه مراحل پرونده و آمادگی برای مصاحبه در سفارت کمک میکنیم.

EB3 سومین اولویت اشتغال بر اساس دسته ویزای مهاجرت برای اتباع خارجی برای کسب اقامت دائم در ایالات متحده است. متقاضیان واجد شرایط گرین کارت EB3  شامل : “کارگران ماهر، متخصصان و کارگران دیگر” است. اگر شما یک فرد خارجی و دارای یک مدرک و یا تجربه کاری هستید، ممکن است واجد شرایط گرین کارت EB3 باشید. فقط در کل 40،000 گرین کارت در هر سال برای هر دسته EB3 صادر میشود، که 10،000 تا از آنها به کارگران غیر ماهر اختصاص داده می شود.

متقاضیان ویزای EB3 میتوانند برای همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود نیز گرین کارت دریافت کنند.

برای اطلاعات کامل در ارتباط با این روش میتوانید به سایت اداره مهاجرت امریکا در آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.uscis.gov/working-united-states/permanent-workers/employment-based-immigration-third-preference-eb-3