بسیاری از موکلین ما خصوصا موکلینی که از برنامه سرمایه گذاری کبک اقدام کرده اند یا قصد اقدام دارند در مورد سرمایه گذاری و خرید ملک در مونترال از ما پرسیده اند. در حال حاضر چنین سرمایه گذاری در شهر مونترال و خصوصا برای این دسته از افراد تصمیم بسیار خوبی است.

به دلایل زیر:

1- بازار خوب خرید و فروش ملک در شهر مونترال و فرصت رشد سرمایه

2- در حال حاضر دو شهر اصلی تورنتو و ونکوور برای خریداران خارجی 15% مالیات در نظر گرفته شده است. این در حالی است که هنوز چنین مالیاتی برای مونترال وضع نشده است.

3- خرید ملک در مونترال نشاندهنده قصد شما برای سکنی گزیدن و اقامت در شهر مونترال است و این سرمایه گذاری پرونده مهاجرتی شما را تقویت میکند.

به دلایل فوق و با در نظر گرفتن این نیاز، با مشارکت با شرکت سازنده بزرک مونترال Broccolini Group امکان این سرمایه گذاری خوب را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید در یگی از پروژه های بزرگ این شرکت و جدید ترین مجتمع لوکس آپارتمانی در قلب مونترال سرمایه گذاری کنید:

628 Saint-Jacques

این مجتمع لوکس آپارتمانی در 35 طبقه و 250 واحد مسکونی در بهترین نتظه مونترال، میدان ویکتوریا، بین محله قدیمی و تاریخی و مرکز شهر مونترال واقع شده است و دارای بهترین امکانات لوکس و پیشرفته میباشد.

از زمان شروع پیش فروش آپارتمانهای این مجموعه در پاییز 2017 تاکنون بیش از 80% واحد ها به فروش رسیده است . ساخت این مجموعه به زودی شروع خواهد شد و انتظار میرود که تا 2020 به پایان رسد.

برای آشنایی بیشتر به این پروژه لطفا ویدیوی زیر را ببینید:

short introduction video

برای استفاده از این فرصت اسنتثنایی قبل از تکمیل فروش واحدها با ما تماس بگیرید.

نام و شماره تلفن خود را به آدرس ایمیل RealEstate@itc-canada.com ارسال بفرمایید.

<< لطفا حتما نام و شماره تلفن خود را در متن ایمیل بنویسید >>