مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک مهاجرت به کانادا
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک مهاجرت به کانادا

برنامه سرمایه گذاری کبک

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک یکی از بهترین و مطئمن ترین روشهای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. متقاضیانی که صاحب سهام شرکت و یا دارای سابقه مدیریتی ارشد در سازمان ها وشرکت ها هستند و قصد مهاجرت به کانادا را دارند، این روش شرایط آسانی از نظر شرایط مهاجرت فراهم می آورد که در همان بدو ورود به متقاضی و خانواده او اقامت دائم کانادا را ارائه می نماید.

شرایط زمانی از طرف اداره مهاجرت کبک برای برنامه سرمایه گذاری کبک، اعمال می گردد، ماه آگوست گذشته، آخرین پذیرش دوره قبلی مربوط به سال 2019 بود که پایان یافت. همچنین برای هرسال اداره مهاجرت کبک،سهم مشخصی را برای پذیرش پرونده های سرمایه گذاران علاقمند به مهاجرت به کیک، اعلام می نماید که این خود محدودیتی برای برنامه محسوب می گردد.

در رقابت پذیرش سهیمه بین تمام متقاضیان، افرادی که پرونده آنها کاملا آماده می باشد، شانس بیشتری برای اخذ سهمیه در سال جاری را دارند. بنابراین متقاضی باید قبل از بازشدن برنامه در سال 2020، پرونده خود را آماده ارسال نماید . کلیه مدارک مورد نیاز این برنامه را با توجه شرایط خود جمع آوری نماید.

چگونه برای برنامه سرمایه گذاری کبک آماده شویم؟

شرکت آی تی سی مطابق روال سال های گذشته، برای متقاضیان مهاجرت به کبک این امکان را فراهم می آورد، که با بررسی شرایط متقاضی ، مشاوره های لازم را برای جمع آوری مدارک مورد نیاز ارائه می دهد تا  متقاضی در زمان مناسب بتواند مدارک را آماده نماید. درخصوص مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک، مراحلی را باید متقاضی انجام دهد و آمادگی لازم را برای حمع آوری مدارک و ارائه آن داشته باشد. همانطور که می دانیم تهیه مدارک و منسجم کردن آنها زمان بر می باشد اگر هرچه زودتر این فرآیند آغاز گردد، ریسک عدم آماده شدن به موقع پرونده، و خطا در نحوه ارائه مدارک پایین آمده و از آن طرف اگر مدارک و پرونده بموقع آماده گردد، شانس پذیرش سهیمه برای متقاضی بسیار بالا می رود.

مشاوره و امکان سنجی شرایط متقاضی

در این مرحله شرکت آی تی سی، شرایط متقاضی اعم شرایط مالی، وضعیت سهام داری شرکت و یا مجوز کسب و کار و  تجربیات حرفه ای مدیریتی مدیران ارشد را مورد بررسی قرار داده و الزامات برنامه سرمایه گذاری کبک را برای او امکان سنجی می نماید.

تهیه و آماده کردن پرونده متقاضی

متناسب با وضعیت متقاضی و شرایط پرونده، سناریوی جمع آوری مدارک برای متقاضی آماده می گردد، تمام متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک باید مدارک لیست شده را آماده نمایند و شرکت آی تی سی با بررسی مدارک اقدام به آماده کردن نهایی پرونده می نماید. اگر در این زمان کسری اطلاعات و یا مدارکی وجود داشته باشد متقاضی وقت لازم را دارد تا نواقص پرونده مهاجرتی خود را تکمیل نماید.

اخذ سهمیه پذیرش پرونده متقاضی

در همان ابتدای اعلام پذیرش پرونده های سرمایه گذاری کبک از طرف اداره مهاجرت کبک، شرکت آی تی سی با توجه به ارتباط های خوبی که طی سالیان گذشته با شرکتهای کارگزاری کبک در این خصوص دارد، تمام پرونده های آماده خود را برای گرفته سهمیه ارسال می نماید. لذا پرونده هایی که کامل می باشند در صف اول ارسال پرونده ها قرار گرفته و شانس بیشتری برای قرار گرفتن در سهمیه کبک را خواهند داشت.

برای اطلاع از وضعیت پرونده و پی گیری آن به دنبال راه حلی هستید؟

شما می توانید با استفاده از گزارش GCMS  نوت پرونده ، جزییات پرونده مهاجرتی شامل مدارک و نقطه نظرات آفیسر مهاجرتی را دریافت نمایید.

چناتچه مایل هستید از این طریق اقدام نمایید، بر روی درخواست “GCMS نوت پرونده ” کلیک نمایید.

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.

برای اطلاع از وضعیت پرونده و پی گیری آن به دنبال راه حلی هستید؟

شما می توانید با استفاده از گزارش GCMS  نوت پرونده ، جزییات پرونده مهاجرتی شامل مدارک و نقطه نظرات آفیسر مهاجرتی را دریافت نمایید.

چناتچه مایل هستید از این طریق اقدام نمایید، بر روی درخواست “GCMS نوت پرونده ” کلیک نمایید.