ثبت نام برای پیش فروش آپارتمانها آغاز شد

VICTORIA SUR LE PARC

لطفا قیمتهای اولیه و نقشه واحد ها را ملاحظه کنید و برای استفاده از موقعیت فروش انحصاری برای واحدهای بهتر و قیمتهای پایینتر هر چه سریعتر ثبت نام کنید

خوشحال هستیم به اطلاع شما برسانیم که از ساعت 5 بعد از ظهر روز 24 سپتامبر به وقت شرق کانادا ( بامداد امروز) اولین واحدها برای افرادی که فرم ثبت نام را ارسال کردند و واحد مورد نظر خود را انتخاب کردند در نظر گرفته شد.
برای اولین بار اطلاعات زیر در اختیار شما قرار میگیرد. توجه کنید که این اطلاعات هنوز به صورت عمومی  اعلام نشده است:
مهم: برای استفاده از این موقعیت که در اختیار شما قرار داده شده است، لطفا هر چه سریعتر 3 مورد زیر را از طریق همین ایمیل برای ما ارسال فرمایید. پس از دریافت درخواستها ثبت نام برای واگذاری واحدها  تا آخر همین هفته انجام میشود.
1- لطفا این فرم را تکمیل کنید و از طریق این ایمیل برای با ارسال کنید.
2- بر اساس تقشه واحدها که در بالا آمده است، لطفا 3 انتخاب اول خود را برای مدل واحد خود مشخص کنید و همچنین اولویت خود را برای طبقه مورد نظر (از طربقه 11 تا 56) بنویسید.
3- فتوکپی یک قطعه از مدرک شناسایی مثل پاسپورت، شناسنامه  یا کارت ملی یا گواهینامه رانندگی (با ترجمه)  را نیز به پیوست ایمیل بفرستید. اگر موکل ما هستید مدارک شما در دفتر موجود است و نیازی به ارسال مدرک شناسایی نیست.
با انجام سریع موارد بالا، احتمال واگذاری واحدهای بهتر و با قیمت پایینتر برای شما وجود خواهد داشت. قرارداد اولیه برای شما تنظیم خواهد شد و کارهای لازم برای تکمیل قرارداد شما طی 48 ساعت انجام خواهد شد.
شما میتوانید از طریق ایمیل  RealEstate@itc-canada.com یا شماره مستقیم 0014164105508 با دفتر ما در کانادا تماس بگیرید. همچنین میتوانید از طریق واتس اپ، تلگرام یا ایمو به شماره 0014164577665 با ما در تماس باشید.
با تشکر و آرزوی یک سرمایه گذاری موفق برای شما
رامین اسدی
مدیرعامل

اطلاعاتی که پیش از این در مورد پروژه خدمت شما ارسال شده بود:

پروژه جدید پیش فروش آپارتمان لوکس (Condo) در شهر مونترال

پیش خرید آپارتمان لوکس در قلب مونترال