برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا
برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا

شروع پایلوت برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا

برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا در تاریخ 30 می 2019 بعنوان یک برنامه پایلوت 3 ساله از طرف اداره مهاجرت نوااسکوشیا  معرفی و راه اندازی گردید. این برنامه جزء دسته های مهاجرتی اقتصادی این استان می باشد و متقاضیان مهاجرت به کانادا که در این برنامه پذیرفته می شوند، اقامت دائم کانادا خود را کسب می کنند.

لیست جدید مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا 30 می 2019

لیست جدید مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا 30 می 2019

NOC
لیست مشاغل
Occupations
3413
کمک پرستار، مراقبین بیمار
Nurse aides, orderlies and patient service associates
7511
راننده ماشینهای سنگین حمل و نقل
Transport truck drivers

شرایط مورد نیاز این برنامه

  • دریافت پیشنهاد شغلی تمام وقت از کارفرما در استان نوااسکوشیا
  • دارا بودن 1 سال تجربه شغلی در لیست مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا
  • دارا بودن مدرک دیپلم
  • دارا بودن مهارت و آموزش مناسب برای شغل مورد نظر
  • دانش زبان انگلیسی حداقل CLB 4
  • ارائه توان مالی کافی برای اقامت در کانادا

مبلغ مورد نیاز جهت نشان دادن توان مالی چقدر می باشد؟

اداره مهاجرت استان نوااسکوشیا برای متقاضی اصلی 11,000$ دلار کانادا و به ازای هر یک از اعضای خانواده که در پرونده قرار می گیرد ، مبلغ $2000 دلار کانادا درنظر گرفته است. هرچند این ارقام مقداری کمتر از ارقامی است که توسط اداره مهاجرت کانادا اعلام شده می باشد . بطور مثال برای 2 نفر حدودا باید حداثل 16,000$ دلار کانادا ارائه نمود.

چگونه ارائه تجربه کاری در شغل مورد نظر را ارائه کنیم؟

متقاضی باید طی نامه ای رسمی از طرف کارفرمایان تجارب کاری خود را دریافت و  اطلاعات شغلی و و درآمد کسب شده را درخصوص برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا ارئه نماید.

توسعه برنامه های مهاجرتی استان نوااسکوشیا

با معرفی و راه اندازی برنامه مشاغل مورد نیاز نوااسکوشیا ، تعداد کل برنامه های انتخابی مهاجرت، توسط NSNP به عدد هشت رسید که امکان مهاجرت به کانادا را در استان نوااسکوشیا توسعه داده است.

وزیر مهاجرت نوا اسکوشیا، لنا ملتلژ دیاب گفت: “ما دائما برنامه های مهاجرتی خود را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چگونه می توانیم به آنچه که استان نیاز دارد بهتر پاسخ دهیم.”

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.