در حال حاضر بدون تردید سریعترین و ساده ترین روش مهاجرت کانادا برای مدیران، تجار و صاحبان سرمایه برنامه سرمایه گذاری کبک میباشد. اگرچه مهلت پذیرش پرونده های سرمایه گذاری در دوره فعلی هنوز به پایان نرسیده است ولی با توجه به تعداد محدود سهمیه پذیرش پرونده های سرمایه گذاری برای سال 2016 امکان ارسال پرونده جدید در این دوره وجود ندارد. در بازه زمانی فعلی که تا 28 فوریه 2017 پایان میبابد تعداد 1,900 پرونده جهت گزینش دریافت شده است که از این تعداد 1,330 پرونده از کشور چین (شامل هنگ کنک و ماکائو) و تعداد 570 پرونده سهمیه متقاضیان سایر کشورها شامل ایران بوده است.

هنوز سهمیه بانکها برای پذیرش سال 2017 اعلام نشده است. بر اساس گزارشات رسیده توسط بانکها، انتظار میرود سهمیه جدید در ماههای آینده اعلام شود و به احتمال قوی از نظر تعداد و شرایط پذیرش تغییری نکند. نکته بسیار مهم این است که با بازگشایی مجدد، با توجه به محبوبیت این برنامه و تعداد زیاد متقاضیان و تعداد محدود سهمیه پذیرش، انتظار میرود این سهمیه ها به سرعت تکمیل شود.

با توجه به محدودیت سهمیه بانکها و کل سهمیه پذیرش برنامه و همچنین زمانی که برای آماده سازی پرونده سرمایه گذاری لازم است، توصیه میکنیم که هر چه سریعتر اقدام کنید تا قبل از بازگشایی برنامه پرونده شما آماده شده باشد. توجه کنید که تعداد قابل توجهی پرونده که در سری پیش به دلیل پر شدن سهمیه موفق به ارسال پرونده خود نشدند در این نوبت اقدام خواهند کرد و سهمیه سریعتر از دوره های قبل تکمیل خواهد شد.

شرایط لازم برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک

  • داشتن حداقل 2 سال سابقه مدیریت در 5 سال گذشته
  • داشتن حداقل 1600000 سرمایه شخصی
  • اثبات نحوه حمع آوری اموال
  • امکان پرداخت مبلغ 220000 دلار بعد از قبولی

علاوه بر مدیران شرکتها، تجار و صاحبان کسب و کار، برنامه سرمایه گذاری کبک تنها برنامه مناسب برای مشاغل حرفه ای شامل پزشکان، دندانپزشکان، وکلا و مشاغل مشابه که دارای مطب شخصی یا دفتر کار شخصی هستند میباشد. برای اینگونه مشاغل حرفه ای داشتن 2 نفر کارمند بیمه شده الزامی است.

برنامه سرمایه گذاری کبک تنها برنامه مهاجرتی کانادا است که شرط دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه، شرط سنی و تحصیلات وجود ندارد.

از افراد واجد شرایط دعوت میکنیم که برای ارزیابی دقیق مستقیما با شماره دفتر کانادا 0014164105508 یا شماره واتس آپ  0014164609031 تماس بگیرند. ساعتهای کاری دفتر کانادا روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد (به وقت ایران) میباشد.

همچنین میتوانید نام و شماره تلفن خود را از طریق ایمیل info@itc-canada.com و با عنوان برنامه سرمایه گذاری کبک برای ما ارسال کنید تا یکی از همکاران ما خدمتتان تماس بگیرد.

در صورت نیاز به مشاوره حضوری همجنین میتوانید در خواست خود را از طریق ایمیل فوق اعلام کنید یا برای تعیین وقت مشاوره حضوری با شماره دفتر تهران 02188661277 تماس بگیرید.