اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا 7 می
اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا 7 می

اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا 7 می 2019 جدیدترین پذیرش در هر دو سیستم اکسپرس انتری و مهاجرت تخصصی برگزار گردید

در تاریخ 7 می 2019 ، استان بریتیش کلمبیا برای 187 متقاضی برنامه اکسپرس انتری و مهاجرت تخصصی دعوتنامه صادر کرد. این افراد می توانند با استفاده از این دعوتنامه برای انتخاب استانی شدن در فرآیند مهاجرت به کانادا خود تقاضا بدهند. این فرآیند به کسب اقامت دائم کانادا متقاضیان منجر می گردد.

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا 7 می در حالی انجام گرفته است که نسب به تاریخ قبلی پذیرش یک دوره نسبتا کوتاه 2 هفته ای را داشته است.

برنامه مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا

مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا دارای پنج دسته مهاجرتی کارگر ماهر، دانش آموحته بین المللی، افراد حرفه ای در زمینه بهداشتی و درمانی، کارشناس ارشد بین المللی، افراد نیمه متخصص و سطح اولیه می باشد.

دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شده است که قبلا در سیستم اکسرپس انتری بریتیش کلمبیا که بصورت آنلاین می باشد، پروفایل خود را تشکیل داده باشند.

سیستم ثبت نام مهاجرت تخصصی

اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا برای انتخاب متقاضیان مهاجرت به کانادا در استان بریتیش کلمبیا از یک سیستم امتیاز بندی بهره می برد که به نام Skills Immigration Registration System  شناخته می گردد.متقاضیان مهاجرت به کانادا استان بریتیش کلمبیا، باید پروفایل خود را در این سیستم آنلاین تحت یکی از برنامه های مهاجرتی اکسرپس انتری بریتیش کلمبیا و یا مهاجرت تخصصی باز کرده باشند.

برنامه مهاجرتی
حداقل امتیاز پذیرش
مهاجرت تخصصی – نیروی متخصص
90
مهاجرت تخصصی – دانش آموخته بین المللی
105
مهاجرت تخصصی – سطح اولیه یا نیمه تخصصی
75
اکسپرس انتری – نیروی متخصص
105
اکسپرس انتری – کارشناس ارشد بین المللی
105
اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا 7 می

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.