برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020 مهاجرت به کانادا
cبرنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020

جدیدترین پذیرش برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020 برگزار گردید

برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020 با دعوت از 954 متقاضی که دارای پروفایل در سیستم اکسپرس انتری بوده اند و همچنین دارای سابقه کار و تخصص در مشاغل مورد نیاز استان بوده اند، برگزار گردید. این افراد می توانند با استفاده از این دعوتنامه برای انتخاب استانی شدن تقاضا بدهند. این فرآیند به کسب اقامت دائم کانادا متقاضیان منجر می گردد.

مزیت های شرکت در برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو چیست؟

متقاضیانی که دارای پروفایل اکسپرس انتری هستند و دارای سابقه کار مرتبط با لیست مشاغل مورد نظر استان انتاریو می باشند این شانس را دارند که که توسط اداره مهاجرت استان انتاریو و مطابق با برنامه مهاجرت استان انتاریو انتخاب شوند و از استان نامه انتخابی استانی بصورت دعوتنامه دریافت نمایند.

مزیتی که برای متقاضی سیستم اکسپرس انتری وجود دارد :

متقاضیان مهاجرت به کانادا و دارای پروفایل در سیستم اکسپرس انتری،  که موفق شده است از این استان دعوتنامه کسب نماید می تواند به نمره جامع رتبه بندی (CRS)  خود  ۶۰۰ امتیاز اضافه نمایند. این افزایش امتیاز، روش موثری برای بالا بردن جایگاه متقاضی به نفرات اول در سیستم اکسپرس انتری می باشد. بدین ترتیب افرادی که در دوره الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020 انتخاب شده اند، در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه صادر شده و می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020

انتاریو استانی است که شهر اتاوا پایتخت کانادا و شهر تورنتو بزرگترین شهر کانادا را در خود جای داده است و همین باعث شده است که اولین مکان مورد علاقه افرادی است که علاقه به مهاجرت به کانادا را در سر می پرورانند.

این استان مانند تمامی استان ها دارای برنامه مهاجرت استانی می باشد که از بین کسانی که دارای پروفایل اکسپرس انتری هستند ، انتخاب هایی را مطابق با برنامه های تدوین شده مهاجرتی استان انجام می دهد .

برنامه الوبتهای سرمایه انسانی در کنار برنامه های اسکیل ورکر و برنامه اسکیلد تریدز جزء برنامه های مهاجرت استانی می باشد که این امکان را برای کسانی اظهار علاقه برای استان انتاریو کرده اند، می دهد تا براساس شرایط دعوتنامه دربافت نمایند که باید ظرف مدت 45 روز پروفایل خود را برای استان ارسال نمایند.

پروفایل های دعوت شده برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو

پروفایل هایی که از تاریخ 15 ژانویه 2019 تا 15 ژانویه 2020 در سیستم اکسپرس انتری معتبر بوده، نمره آنها بین 460 تا 472 و در لیست مشاغل مورد نیاز استان انتاریو بوده اند ، در برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020 دعوت بعمل آمده است.

این پذیرش، اولین پذیرش برنامه مهاجرتی اولویتهای سرمایه انسانی انتاریو در سال 2020 است. بنابراین با درخواست اداره مهاجرت استان انتاریو ، از طریق برنامه مهاجرت استانی و براساس 6 شغل مورد نیاز استان برای برنامه اولویتهای سرمایه انسانی برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که دارای شرایطی غیر از شرایط و معیارهای معمول بوده است.

تاریخ قرعه کشی 15 ژانویه 2020 ( 25 دی 1398)
برنامه مهاجرتیالوبتهای سرمایه انسانی انتاریو
بازه نمره جامع اکسپرس انتری460-472
کل دعوتنامه صادر شده 954

لیست مشاغل مورد نیاز برنامه الویتهای سرمایه انسانی انتاریو 15 ژانویه 2020

NOC
Occupations
2173
Software engineers and designers
2174
Computer programmers and interactive media developers
2147
Computer engineers
2175
Web designers and developers
2172
Database analysts and data administrators
0213
Computer and information systems managers

لطفا در صورتیکه مایل هستید که برای پذیرش در سیستم اکسپرس انتری خود اقدام نمایید؛فرم ارزیابی را تکمیل کرده و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران و مشاوران این بخش با شما تماس بگیرند.