برنامه اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

این برنامه در تاریخ 31 مارج 2017 (11 فروردین 1396) متوقف خواهد شد. در صورتیکه تصمیم به سرمایه گذاری و دریافت اقامت دائم اروپا را دارید هر چه سریعتر اقدام کنید. با توجه به فرصت کم باقیمانده، هماهنگیهای لازم برای دریافت وام برای سرمایه گذاری انجام شده است.

خبر خوب برای سرمایه گذاران: به جای سرمایه گذاری 5 ساله به مبلغ 300 هزار یورو این گزینه وجود دارد که بهره بانکی این مبلغ را در مدت 5 سال (معادل 125 هزار یورو) پرداخت کنید.

این برنامه، یکی از کم هزینه ترین برنامه های سرمایه گذاری است که به منظور اعطای اقامت دائم یکی از کشورهای عضو شنگن تدوین شده است.

خلاصه برنامه

به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن، مجارستان بین سی کشوری می باشد که بیشترین بازدید کنندگان را در دنیا دارد. این کشور فرهنگی غنی و متنوع دارد ( از نظر تنوع در موسیقی و فیلم تا تنوع در غذاها و ادبیات غنی است) ، خدمات درمانی آن نیز پیشرفته است و در مرکز اروپا واقع شده است. برنامه ویژه سرمایه گذاران که از این طریق اقامت دائم دریافت می کنند نیز امتیازات بسیاری را در اختیار این افراد قرار می دهد.

شرایط

این برنامه برای افرادی است که سرمایه نسبتا بالا دارند و با خرید اوراق قرضه تضمین شده دولتی مایل به دریافت اقامت دائم مجارستان برای خود و افراد خانواده شان هستند.
به غیر از در اختیار داشتن مبلغ سرمایه گذاری و هزینه های مربوط به این برنامه عملا هیچگونه شرایط دیگری برای فرد متقاضی وجود ندارد. هیچگونه شرط سنی، تحصیلی، میزان سرمایه، سابقه مدیریت، سطح زبان و غیره وجود ندارد.
تمام درخواست کنندگان باید مطمئن باشند که سرمایه خود را از طریق نمایندگی های رسمی که در کشور خاص آنان فعالیت می کنند، بدست آورده اند. برای متقاضیان ایرانی تنها یک شرکت سرمایه گذاری مورد تائید دولت مجارستان است و سرمایه گذاری شما از طریق این شرکت انجام خواهد شد.

مزایا

رسیدگی به پرونده برای درخواست کننده اصلی و تمام اعضای خانواده واجد شرایط وی بدون وجود شرط سفری اجباری به مجارستان صورت می گیرد.
زمان بررسی پرونده بسیار کوتاه می باشد و فرد سرمایه گذار به همراه افراد خانواده در زمانی کوتاه اقامت دائم مجارستان را دریافت میکنند.
در این برنامه در مقایسه با سایر روشهای سرمایه گذاری نیازی به پرداخت مبالغ بالا نمی باشد. هزینه ها متعادل است و مبلغ سرمایه گذاری نیز بعد از 5 سال برگردانده میشود.
شما به همراه خانواده خود می توانید از شیوه زندگی اروپایی لذت ببرید ، امکان بهره بردن از سبک تجارت اروپایی، وضعیت تحصیلی قابل اطمینان و ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا در مجارستان و تمام کشورهای اتحادیه اروپا نیز وجود دارد.
پدر و مادر متقاضی اصلی و فرزندان بالاتر از 18 سال نیز میتوانند در صورت وابستگی در پرونده قرار بگیرند.
شما به همراه خانواده خود می توانید از شیوه زندگی اروپایی لذت ببرید ، امکان بهره بردن از سبک تجارت اروپایی، وضعیت تحصیلی قابل اطمینان و ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا در مجارستان و تمام کشورهای اتحادیه اروپا نیز وجود دارد.
نیازی به حضور فیزیکی در مجارستان وجود ندارد. نه برای انجام مراحل اقامت و نه بعد از آن. حتی برای دریافت شهروندی و پاسپورت مجارستان نیز نیازی به حضور فیزیکی نیست.
روند سرمایه گذاری

روند قانونی پذیرش سرمایه خارجی در این برنامه به صورت خرید اوراق قرضه دولتی ویژه کشور مجارستان به ارزش 300000 یورو (سیصد هزار یورو) به مدت پنج سال می باشد. در موعد بازپرداخت، سرمایه اصلی بدون بهره افزوده به سرمایه گذار باز خواهد گشت.

قانون حکم می کند که خرید اوراق قرضه توسط نمایندگی این برنامه که مورد تایید مقامات مجارستان می باشند، صورت گیرد. نماینده قانونی این مبلغ را بر اساس یک قرارداد کتبی با دولت مجارستان به شکل اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری خواهد کرد. اوراق قرضه دولتی تنها به این برنامه اختصاص یافته است و قابل تجارت بصورت عمومی و در بازار ثانویه نمی باشد.

علاوه بر هزینه سرمایه گذاری به میزان 300000 یورو، درخواست کنندگان باید هزینه تمام مراحل رسیدگی و صدور ویزا را نیز به میزان 65000 یورو پرداخت کنند.

همجنین این گزینه برای شما وجود دارد که به جای پرداخت کل مبلغ 300 هزار یورو، بهره بانکی این مبلغ را به میزان 125 هزار یورو پرداخت نمایید.

ماه اول :

آماده سازی پرونده و ارسال آن، پرداخت هزینه های متقاضی، امضا کردن اسناد
سرمایه گذاری قانونی می شود، متقاضی اصلی میزان سرمایه گذاری قابل قبول را به نماینده قانونی ارسال می کند.
نماینده قانونی اوراق قرضه و اسناد مرتبط با سرمایه گذاری مورد نیاز را بر طبق تحت وکالت خود با مقامات مجارستان صادر می کند.
خرید اوراق قرضه اقامت از طریق سرمایه گذاری و ارسال کلیه مدارک مربوط به سرمایه گذاری توسط نماینده قانونی

ماه دوم یا سوم:

نماینده قانونی از طرف متقاضی و همراهان کارتهای اقامت را دریافت می کند.

ماه نود و شش :

شهروندی و دریافت پاسپورت: بعد از 8 سال در صورت احراز شرایط لازم درخواست متقاضی میتواند در خواست شهروندی و دریافت پاسپورت را ارسال کند.
با توجه به مهلت اندکی که باقی مانده است و زمانی که برای آماده سازی پرونده و تائید مدارک توسط سفارت مجارستان لازم است، در صورت تمایل هر چه سریعتر (همین امروز) اقدام کنید.

برنامه اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری پرطرفدارترین روش سرمایه گذاری برای دریافت سریع اقامت دائم یک کشور عضو شنگن و اتحادیه اروپا میباشد. برای اقدام و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. شماره تلفن دفتر کانادا 0014164105508 می باشد. همچنین میتوانید نام و شماره تلفن خود را برای ما به آدرس hungary@itc-canada.com ایمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و کشور مجارستان به این صفحه مراجعه کنید.