برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ویژه کارآفرینان

در حال حاضر برنامه مهاجرتی استان منیتوبا یکی از مناسب ترین و کم هزینه ترین روشهای دریافت اقامت دائم کانادا برای کار آفرینان واجد شرایط میباشد. 

بر اساس اعلامیه سایت اداره مهاجرت منیتوبا برنامه  جدیدی به نام جریان سرمایه گذار تجاری (BIS) جایگزین برنامه کارافرینی یا MPNP-B خواهد شد. در حال حاضر برنامه کارافرینی متوقف شده است و استان پرونده جدیدی نمیپذیرد. برنامه جدید در سه ماهه اول سال 2018 آغاز به پذیرش پرونده با شرایط جدید خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که مستقیما از اداره مهاجرت بدست آمده است احتمالا شروع این برنامه در ماه ژانویه میباشد.

خوشبختانه تغییرات پیش رو خبر خوبی برای بسیاری از متقاضیان واقعی مهاجرت به استان منیتوبا میباشد. یکی از مشکلات مهمی که مانع ادامه راه برای بسیاری از متقاضیان میشد افزایش حداقل امتیاز لازم برای دعوت از افراد برای ارسال مدارک بوده است. در آخرین سری دعوت متقاضیان در تاریخ 29 سپتامبر از افرادی دعوت به عمل آمد که امتیازشان بالای 90 بوده است. بدست آوردن این امتیاز برای بسیاری از افراد بسیار مشکل و حتی غیرممکن بوده است. با تغییرات جدید امکان اقدام برای همه افراد واجد شرایط بوجود آمده است.

تفاوت عمده و اصلی بین این دو برنامه این است که در برنامه کارافرینی قبلی پس از تایید نهایی متقاضی، یک قرارداد بین استان و متقاضی امضا میشود که بر اساس آن 100000 دلار به عنوان سپرده به دولت پرداخت شود. در صورت اجرای طرح بیزنسی پس از مهاجرت به استان این مبلغ بازگشت داده میشد. بر اساس برنامه جدید این سپرده پرداخت نمیشود ولی قبل از اینکه تائید نهایی برای اقامت دائم به متقاضی اعطا شود، ویزای کار دو ساله داده میشود تا شخص بتواند طرح بیزنسی خود را در استان اجرا کند. پس از اجرای طرح تائید نهایی برای اقامت دائم (Nominee Certificate)  داده خواهد شد.

در حال حاضر نیز مانند گذشته برنامه مهاجرتی استان منیتوبا مناسب ترین و کم هزینه ترین روش دریافت اقامت دائم کانادا برای کار آفرینان واجد شرایط میباشد. 

تفاوتهای اصلی برنامه جدید با برنامه قبلی

برنامه جدید برنامه قبلی
ویزای کار 2 ساله و عدم نیاز به پرداخت سپرده

عدم نیاز به دریافت امتیاز بالا

حداقل سطح زبان آیلتس 5

حداقل دارایی 500 هزار دلار

حداقل میزان سرمایه گذاری در استان 250 هزار دلار در وینی پگ  یا 150 هزار دلار در خارج از وینی پگ

وابستگی کمتر به سن متقاضی 

پرداخت سپرده 100000 دلاری

نیاز به دریافت امتیاز بالا

حداقل سطح زبان آیلتس 4

حداقل دارایی 350 هزار دلار

حداقل میزان سرمایه گذاری در استان 150 هزار دلار

وابستگی به سن متقاضی

در صورتی که حداقل 3 سال سابقه مدیریت و حداقل 500 هزار دلار سرمایه(نقدی و غیر نقدی) دارید و همجنین واجد شرایط ذکر شده در جدول بالا هستید برای مهاجرت به کانادا از یکی از سریعترین و ارزانترین برنامه های مهاجرتی کانادا نام و شماره تلفن خود را به آدرس ایمیل manitoba@itc-canada.com ارسال بفرمایید.

<< لطفا حتما نام و شماره تلفن خود را در متن ایمیل بنویسید >>

در حال حاضر برنامه های مناسب دیگری نیز برای کارافرینان و سرمایه گذاران وجود دارد که در صورت تمایل کلیه این روشها برای شما بررسی خواهد شد و نهایتا بهترین و مناسبترین روش بر اساس شرایط و اولویتهای شما در نظر گرفته خواهد شد.